The Future of American Sportswear: klassiekers in een nieuw jasje

GANT lanceerde afgelopen week: The Future of American Sportswear. Het merk bestaat al sinds 1949 en heeft de laatste 10 jaar enorm hard aan hun imago en identiteit gewerkt. Ze zijn al lang niet meer het oude, stoffige merk wat alleen maar polo’s verkoopt en dat laten ze met trots zien in deze campagne mét behoud van klassiekers. Dat bewijst maar weer eens dat tijdloze items altijd mooi blijven en heuse investmentpieces zijn in jouw garderobe.

GANT is een Amerikaans lifestyle merk en het is tijd om te laten zien waar ze voor staan. Erfgoed en progressiviteit gaan hand in hand als het gaat om de nieuwste collectie. Met de nieuwste campagne claimen ze hun positie als de toekomst van Amerikaanse sportswear in een beeldschoon jasje! Letterlijk en figuurlijk. Kijk maar even mee!

gant

Om deze campagne kracht bij te zetten heeft GANT gekozen voor passende rolmodellen die net als het merk conformiteit uit blijven dagen: nieuwsgierigheid en creativiteit zijn sleutelwoorden om vooruitstrevend te blijven. Zo werkt het merk samen met Mathilde Warnier, een Franse actrice en model, bekend van ‘The Widow’, ‘Au Service de La France’ en ze had een rol in de hitserie ‘The Serpent’. Ook voor muzikaal talent Kelsey Lu – Klassiek opgeleid cellist en polymuse uit het Amerikaanse Charlotte, is een rol weggelegd.

Bekijk de hele collectie hier.