Diptyque Paris lanceert Le Grand Tour ter ere van hun 60ste verjaardag

Opgericht in 1961, viert het Franse parfumhuis Diptyque dit jaar alweer hun 60ste verjaardag. Ter ere van deze verjaardag heeft Diptyque een exclusieve geurreis gelanceerd om magische bestemmingen uit te drukken in geuren. Parijs, Venetië, Milies, Kyoto en Byblos komen tot leven in de nieuwste creaties in de vorm van kaarsen, parfums en een geurend ovaal.

Deze unieke Grand Tour is een reis waarbij je je neus volgt. Parfum kan je compleet maken en het zorgt ook voor herinneringen. Niet zo gek dat geuren vaak met reizen worden geassocieerd. Het voegt iets toe aan je herinneringen zoals geen enkel ander product dat kan. Het maakt elke reis levendiger dus enjoy deze bijzondere trip!

Venise

venice diptyque

Parijs

Paris

Milies

Milies diptyque

 

Byblos

byblos

Kyoto

kyoto

 

De hele collectie is verkrijgbaar via Skins Cosmetics 

Leuk weetje: de eerste winkel van Diptyque bestaat nog steeds! En wel in Parijs. De allereerste Diptyque boetiek is gevestigd aan de Boulevard Saint Germain 34 en deze plek is nog steeds het hart van het merk. Wanneer je in Parijs bent, is deze unieke boetiek zeker een bezoekje waard. Het interieur is eigenlijk nog net als toen. Onaangetast en daarom oh zo bijzonder. Ook aan de verpakkingen van Diptyque is door de jaren heen niet veel gesleuteld. Als je de eerste producten ziet, herken je de stijl van Diptyque nog steeds. Het logo, ooit ontworpen door een van de oprichters, Desmond knox-leet, herken je aan de kalligrafie en een stijlvolle wanorde in letters.