Een iconisch parfum is het voorbeeld van quiet luxury

Jezelf omringen met de geur van een verfijnd parfum, dat past helemaal binnen de nieuwe quiet luxury-trend. Want als je het ons vraagt, is geur net zo belangrijk als je looks. We hebben het dan vooral niet over een overdreven indringende geur, maar juist een verfijnde geur die immer elegantie verspreidt.

De keuze voor jouw parfum, is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Onafhankelijke parfumhuizen spelen hier goed op in. Vrouwen willen immers hun ‘eigen unieke luchtje‘ hebben en dan sla je met de grote commerciële merken toch al snel de plank mis. Een van onze favoriete zaken om een uniek parfum te scoren is Skins Cosmetics.

Signature scent 

De kans is groot dat je dus al een signature scent hebt, maar wist je dat er niet veel geuren zijn die in de zomer en herfst lekker ruiken? Wanneer zoete, frisse geuren gecombineerd worden met warme en houterige tonen, heb je een evergreen te pakken die je elk seizoen kunt sprayen.

Iconische parfum van EX NIHILO

Het Franse parfumhuis EX NIHILO creëert al tien jaar de meest iconische geuren. Al een deccenium lang blijft het merk zijn vooruitstrevende en eigenzinnige geest trouw. Zo is het maison nog steeds onafhankelijk, wat best uniek is in de parfumwereld en werkt het alleen samen met creatieve parfumeurs die passen bij het karakter van het huis.

BLUE TALISMAN

Om het tienjarige jubileum te groots te vieren lanceert het maison een nieuwe geurcreatie: BLUE TALISMAN. Dit is een betoverend woody ambery eau de parfum en wederom een unieke geur. Het parfum werd gecreëerd door meesterparfumeer Jordi Fernández, een expert in ambery parfums.

Blue Talisman van EX NIHILO, vanaf €195 via Skins Cosmetics

 

Hoewel een goed parfum even een investering is, zorgt het wel voor verhoogde geluksgevoelens. Je creëert namelijk je eigen unieke geurbeleving waarmee je jezelf dag na dag omringt.

Je snapt waarom de keuze voor een goed parfum en quiet luxury hand in hand gaan.