3 wellness trends waar jij dit jaar hoe dan ook mee te maken krijgt

Een gezonde levensstijl wordt in deze tijd de hemel in geprezen. Het is ook wel nodig want we worden er natuurlijk beter van. Koplopers drinken al jaren haverdrank en smeren steevast met natuurlijke producten en gezichtsverzorging. Maar dit jaar zien we dat mensen massaal bepaalde veranderingen in hun levensstijl doorvoeren en daar krijgt elke Nederlander mee te maken.

Natuurlijke en organische producten
Marketeers zijn flink op dreef als het om natuurlijke en organische producten gaat. Het is ook wel een romantisch idee dat iets natuurlijks als een crème van rozenblaadjes ervoor kan zorgen dat jij er op je best uitziet. Sportscholen, sauna’s en hotels hebben de gebruikelijke tubes omgeruild voor duurzamere varianten en bijna alle verzorgingsmerken hebben tegenwoordig een verhaal. Maar zijn natuurlijke en organische producten echt beter voor je huid? Want ook in deze producten zitten mogelijk schadelijke of irriterende stoffen. Geen huid is hetzelfde, zoek daarom huidverzorging die bij jou past. Check altijd de ingrediënten want het etiket ‘natuurlijk’ of ‘organisch’ wordt al snel ergens opgeplakt. Zo zit er vaak toch parfum in deze producten, een van de schadelijkste ingrediënten.

Havermelk
Of wacht. Haverdrank… want melkvervangers mogen het woord ‘melk’ niet meer bevatten. In 2019 zijn coffee lovers verknocht aan een latte met een romige, schuimende scheut haverdrank. Wedden dat jij iemand kent die liever een cappuccino met oat milk besteld! De pakken in de supermarkt zijn niet aan te slepen… wij hebben daarom alvast groots ingeslagen.

Dit bericht bekijken op Instagram

Our Oat Barista Blend has hit the hands of baristas across the country ????. Make sure your fave coffee haunt is carrying our creamy Oat milk by tagging them below. ????

Een bericht gedeeld door Califia Farms (@califiafarms) op

Inspirerende nieuwe verzorgingsproducten voor je vajajay
De vagina staat steeds vaker in de picture. Met andere woorden: de vagina is steeds prominenter aanwezig in de beauty wereld. Advertenties laten allerlei variaties van de schaamhaardos zien. Bloemen, een likje verf, glitter… niks is te gek voor down there. Er komen steeds meer producten op de markt om de vaginale toestand zo goed mogelijk te verzorgen. Vrouwen zijn zich daardoor zeer bewust van de pH-balance, gevoelige huid en manier van scheren. Er zijn nog nóóit zoveel vaginale moisturizers verkocht als dit jaar.

Dit bericht bekijken op Instagram

It’s getting hot over here… What’s between your legs? Image via @amin__ramzi #yoni #yonicare #whatsbetweenyourlegs #rethinkingperiods #spicy #hothothot #jeans #underwear #ootd #art

Een bericht gedeeld door Yoni (@yoni.care) op